Richting Seeburg - Reisverslag uit Seeburg, Duitsland van Benno & Gerdie Geels - WaarBenJij.nu Richting Seeburg - Reisverslag uit Seeburg, Duitsland van Benno & Gerdie Geels - WaarBenJij.nu

Richting Seeburg

Blijf op de hoogte en volg Benno & Gerdie

13 Oktober 2014 | Duitsland, Seeburg

Morgens konden we heerlijk buiten ontbijten. Na alles weer opgeruimd en vast gezet te hebben, vertrokken richting Seeburg.
Aangekomen campingplatz Seeburg, was de receptie gesloten. Er stond wel een telefoon nummer aangeplakt, dus gebeld. Morgen vroeg om 9 uur was hij aanwezig, maar we konden op een bepaalde plek een kaart vinden, die de poort opende. Zodat we een plek konden vinden op het grint(niet op het gras)

Op de fiets de omgeving verkend, leuk stadje/dorpje, veel water, maar geen winkels, een centrum is er niet. Geen supermarkt(ja dorp verderop). Wel restaurants. Scheelt we hebben genoeg bij ons,dus voor de ochtend is er wel ontbijt.

Tegen de avond schitterend genoten van de ondergaande zon over het water.

avonds heerlijk gegeten bij het achterdeck.