richting kelbra - Reisverslag uit Kelbra, Duitsland van Benno & Gerdie Geels - WaarBenJij.nu richting kelbra - Reisverslag uit Kelbra, Duitsland van Benno & Gerdie Geels - WaarBenJij.nu

richting kelbra

Blijf op de hoogte en volg Benno & Gerdie

14 Oktober 2014 | Duitsland, Kelbra

Wij (Benno en ik)waren al vroeg wakker, en zijn met de fiets de omgeving rond gereden. Daarna heerlijke douche. Intussen Bennie en Bendien wakker, en samen ontbeten.

Van Seeburg door gereden richting Kelbra
www.SeecampingKelbra.de
Ook weer aan het water. Bij de receptie bleek de man die ons hielp een Nederlander te zijn. Hij was zetbaas voor de gemeente van deze camping.
Wij als beginnende campers, een mooie plek uitgekozen boven aan een veld. Maar helaas bleek het daar zo drassig te zijn, dat we weer vast kwamen te zitten. een vriendelijke buurman, heeft ons geholpen om de camper weer los te krijgen, dmv oude matjes onder de wielen te leggen. We moesten de camper ook niet zo hoog zetten, ivm drassige onder grond ,maar ook de grotere weg achter de camping, gaf vannacht veel lawaai.
Dus iets lager op veld de camper neergezet. Stroom aangesloten, stoelen naar buiten en...ja zitten...even wat drinken. Relaxxxxx

Op de camping was nog een restaurant die geopend was vanaf vijf uur. Mooi dachten we, kunnen we hier blijven eten en kunnen we allemaal een wijntje en biertje drinken.
Maar helaas bleek het niet open te zijn, dus alsnog de camper gepakt en richting dorp gereden. Wij hadden geen pasje van de poort gekregen, dus vriendelijk aan buurman gevraagd, en konden zijn pas meenemen.
Heerlijk gegeten bij http://www.pension-weidemuehle.de/